חירטוטי אשך / אשך טמיר המקורי

הגיגים, הזיות, מחשבות, תהיות ומעורב כבר היה תפוס.

אז בואו נחרטט קצת.

התשובה שלי על ליליארד

צר לי, אבל אני לא שותף לפסטיבל סביב דיים ויכולתו המופלאה לקלוע, וכנראה להוביל את פורטלנד לסידרה על המקום האחרון.

האם הוא עושה את האחרים סביבו טובים יותר? לא.

האם הוא עושה את הקבוצה טובה יותר? לא.

מדובר בקבוצה שלאורך השנים היה בה כישרון לא מבוטל, המתבססת על שניים מהגארדים הקולעים הטובים בליגה, המוקפים בשחקני משנה טובים (אשר התחלפו לאורך השנים – דווקא השנה היא נחלשה בגזרה הזו).

השלם מעולם לא התעלה על סך חלקיו, וגם היום התחושה היא שלמרות ההתלהבות והאופוריה ממופעי הקליעה והריצה לפלייאוף, אחרי כל ה"הו-הא" הם פול גז בניוטרל, כאשר קבוצות עם הרכב שני ושלישי נגדם בהילוך שני נשארות צמודות.

הבעיה? סטוטס בנה שם סביבת עבודה חברית, מחבקת, מעודדת – אבל לא מקצועית.

אני לא רואה דבר אחד שהוא עושה לאורך השנים שהופך את הקבוצה טובה יותר.

הכדורסל הוא כדורסל של בידודים, המסתמך על כישרון אישי בלבד, בלי שום טביעת אצבע של מאמן בהגנה או בהתקפה, והירו בול נטו של ליליארד ושחקנים אחרים (מקולום בדר"כ כשהוא בריא) בסיומי משחקים.

כשזה הולך – זה נראה טוב וכאילו מרגש. הירואי.

הבעיה שבכדורסל זה לא מביא תוצאות אלא אנקדוטות סטייל השלשה נגד OKC.

סטוטס בנה שם תרבות אירגונית שבה כולם מרוצים – אבל תוצאות לא יהיו ואף אחד לא שם לב לביזבוז.

ליליארד היה בדרך להיות סטף קארי 2.0 עד לפני כמה שנים, היה לו את השלשות, הטווחים האסורים, הוא היה אתלטי יותר ועוד פעם זכר שהוא רכז וגם מסר.

אבל בחממה של סטוטס הוא גדל פרא וקיבל עוד ועוד חיזוקים לשחק את ההירו בול שלו, שמלטף לו את האגו.

הוא בטוח שהוא המושיע הגדול, שלבד הוא ינצח קבוצות, ושהוא "בשיאו".

אבל זה לא עובד ככה.

במשחק קבוצתי, הסוד הוא האלכימיה בלהפוך חבורה של שחקנים לטובה יותר ממה שהם (ראה ערך ספרס, טורונטו, בוסטון, יוטה של סלואן…), דרך ההגנה, המשחק החכם בהתקפה, התרגילים ושיתוף הכדור.

פורטלנד, ההיי-לייט של הבועה, היא לא יותר מצעצוע יפה שלא עושה כלום.


המזרח סוף סוף התעלה על המערב!

אני יודע שהדוק צועק את זה כבר 10 שנים, אבל עכשיו זה סוף סוף קרה.

מילווקי, טורונטו, מיאמי, בוסטון – 4 קבוצות חזקות ביותר, מחוברות, שיכולות לנצח כל אחת בסגל מלא וללכת רחוק, ואף לדעת לסגור על הפצע יפה אם יחסירו שחקן חשוב, בזכות המערכת החזקה שלהם שמוציאה את המקסימום מכל אחד.

אינדי אחריהן, היא אגוז קשה לפיצוח לכל קבוצה בערב נתון, ולמרות שמקמילן דוגמטי ומקובע מדי ומהווה תקרה מסוימת, בסגל מלא וכשברוגדון את אולדיפו בכושר – הם לא ירכינו ראש בפני אף קבוצה.
הם תמיד משחקים חזק ושומרים על המסגרת שלהם.
וכעת הם אפילו משחקים בלי סבוניס החשוב.

פילי היא השישית במזרח אשר בעיקרון יכולה לנצח כל קבוצה (אבל במקרה שלה – גם להפסיד לכל קבוצה).
יש בסגל הרבה כישרון, רובו לא מנוצל בגלל בראון הטמבל, אבל שחקני המשנה שלה מצוינים, יש סקוררים כמו האריס וריצ'רדסון, מבוגר אחראי כמו הורפורד, וכישרון גולמי (מהמילה גולם) בשני צידי המגרש כמו אמביד. (על סימונס אדבר בנקודה הבאה)

במערב, לעומת זאת, מה יש?

הלייקרס לא כזו טובה כמו שהמאזן שלה מראה.
כן היא חזקה, אבל גם מלאת חסרונות ותלויה מאוד בשני כוכביה.

לקליפרס הרוסטר הטוב בליגה, כמות עצומה של כישרון, אבל היא חורקת כל העונה.
דוק מאמן בינוני מינוס, ממש לא מוסיף שום ערך מוסף, ולמרות שהכישרון כנראה יקח אותו עד הסוף הוא ממש לא מוציא את המקסימום שם – יותר את המינימום.

דנבר השלישית, ולמרות שהיא קבוצה חביבה מאוד עם הרבה צעירים מעניינים היא גם יכולה להיכנס לפאנק ולעוף פתאום סיבוב ראשון.
היא ממש לא איזה אימפריה, ושאלת האופי שלה בפלייאוף עדיין תלויה ועומדת.

ומה יש אחר-כך?
לא הרבה.

יוסטון זה לא קבוצת כדורסל, זה קרקס נודד, מביך לצפייה ולעג לרש.
באמת שזה כתם על הליגה.
באים כמה חבר'ה, מפגיזים משלוש כל המשחק ומקווים לטוב.
כשמדי פעם הלוליין הראשי מנסה לסחוט עבירות ולהגיע לקו במעשי נוכלות לקול מצהלות הקהל.
היא לא תעשה כלום בפלייאוף הזה או בכלל כל עוד היא במוד המוקצן והשערורייתי שלה.

אוק', יוטה, דאלאס – שלוש קבוצות חביבות שחסר להן משהו כדי להפוך לטובות באמת.
אוק' היא סינדרלה ואף אחד לא ציפה שתגיע לאן שתגיע. כריס פול מוכיח את ערכו ומראה שהמשוואה פול > ראס מעולם לא הייתה נכונה יותר.
יוטה סוג של התפרקה מנכסיה, היא הייתה בדרך למעלה וכעת נראה שהיא בדרך לדשדש בבינוניות שנים ארוכות.
דאלאס היא קבוצת העתיד עם לוקה ופורזי, אבל עכשיו הווה והיא לא טובה מספיק, ואין לה הגנה.

נשארנו עם שתיים וחצי קבוצות רציניות בלחץ.

המסקנה – הדוק צדק.

החיסרון של סימונס הופך את פילי למסוכנת יותר

המקל הוצא מהגלגלים.

פילי כבר לא מחויבת לשיטת המשחק שמכריחה את סימונס עליה, לאחר פציעתו.

הקבוצה שהעדיפה את ההייפ ומראית העין על התכלס, נאלצת בעל כורחה להתחיל לשחק כדורסל.

בלי סימונס (שלצערנו בגלל הפציעה לא יצליח כבר לשבור את שיא השלשות בפלייאוף) יש 5 שחקנים שיכולים לרווח את המגרש ולהוות איום, הצבע נפתח ומקל על חדירות, אמביד יהיה אפקטיבי יותר כשישחק יותר פנימה (למרות שבטח לא יוותר על הפאמפ-פייק והטחת השלשות), הכדור נע מהר יותר ושחקני המשנה לוקחים יותר אחריות וסוף סוף מצליחים להיראות בהתאם ליכולתם.

הורפורד גם חווה סוג של רנסנס מאז, הוא באמת יכול לרווח את המגרש מעמדת ה-4, הוא שחקן הרבה יותר חכם ויעיל מסימונס וכעת יהיה גם יותר שמח.

ט'ייבול, נטו ומייק סקוט יראו יותר מגרש והם שחקנים מצוינים.
והם מצטרפים לשייק מילטון מקצוען השלשות, קורקמז ובורקס.

פילי הופכת מבדיחה עצובה לקבוצה מסוכנת – על ידי החסרה!

יאניס

הליגה יצרה מפלצת.

השיפוט של שחקני הדרג הבכיר כבר חצה כל גבול בשנים האחרונות, ומוביל את כולם יאניס.

יאניס הוא בחור טוב בסך הכל, מאוד אמביציוזי ועובד קשה, אבל גם בחור טוב יכול ליפול.

כשנותנים לך עוד ועוד הנחות ויחס מועדף, אתה מתרגל לזה ומאבד פרופורציה, ומקבל זאת כמובן מאליו.

יאניס הוא עגל הזהב של הליגה כרגע, הוא סומן לכך וקיבל את תו התקן של "דרג בכיר מאוד – רישיון להרוג" מסילבר.

מותר לו כבר זמן רב לעשות ככל העולה על רוחו במגרש, צעדים, פיזיות מוגזמת בהגנה, ודריסת אנשים בדרך לסל (דריסה ישירה, הזזת המכשול בעזרת מרפקים, או הורדת הקרניים ופילוס דרך בעזרת נגיחת האייל).

לא רק שזה מפחיד לעמוד בדרכו (אדם עצום, מהיר ואתלטי עם גישה חסרת מעצורים), זה גם אסור, ואם תעז כנראה בנוסף לפיצוץ שתחטוף תקבל גם עבירה והוא יילך לקו.

מה שקרה עכשיו עם יאניס זה התוצאה של מדיניות זו של הליגה.

יאניס הגיב כילד ביריון אשר חונך ללא גבולות, התרגל שמותר לו הכל, ופתאום בא מישהו ואמר לו "אסור!" ולקח לו את הממתק שגנב מילד אחר.

האשמה היא בליגה ובסילבר שהביאו אותנו למצב המביש הזה.

חתול

אין לי שום דרך לקשר זאת לליגה, לכדורסל או לספורט.

אבל אני ממש אוהב את הערוץ הזה שמצאתי ביוטיוב אז רציתי לשתף!

אשך טמיר המקורי

was born, sort of living, will die somewhere in the future
Subscribe
Notify of
99 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
asaf
13 באוגוסט 2020 6:19

תודה אשך. לגבי פילי המקל בגלגל השני שעומד על הקווים עדיין כאן- ברט בראון ולכן בשום מצב לא רואה אותם עוברים אף אחת מ- 4 הבכירות במזרח שהזכרת. הדחה בסיבוב ראשון תהיה הדבר הכי טוב עבורם. אולי לשם שינוי יחליפו את בראון ויחשבו ברצינות על פירוק חבילת סימונס- אמביד.
מסכים שמבחינת כדורסל יהיה הרבה יותר מהנה לפחות מבחינתי לצפות בפלייאוף המזרח. אני הולך עם טורונטו שם.
אלופה גאה עם שחקנים נטולי אגו יחסית, משלבת בין וותיקים למודי נסיון (גאסול, לאורי ואיבקה) לשני כוכבים צעירים שהחליקו בטבעיות לתפקיד (סיאקם, ואן ליט) , הגנה מצוינת שבסוף זה עדיין מפתח לנצח פלייאופים ומאמן מעולה שבעיקר בניגוד ללא מעט מעמיתיו בליגה הראה בקריירה הקצרה שלו כמאמן ראשי יכולת אלתור ושינוי גם תוך כדי תנועה .

asaf
13 באוגוסט 2020 9:37

כח החירוב של בראון חזק מהכל

סוסמעץ
סוסמעץ
13 באוגוסט 2020 6:36

האשך מתגלגל = זו צריכה להיות הכותרת שלך
==
לא בטוח עד כמה המכונה הזו של פורטלנד לא יעילה:
מלו מתפקד יפה, נורקיץ לא פראייר, וגמר המערב שנה שעברה זה לא כלום.
==
חוץ מזה שהם זקוקים לכל תמיכה אפשרית ע"מ שיעיפו בסיבוב הראשון את השיקוץ.
==
שאר הסעיפים סופר מדוייקים = האשך התגלגל יפה ומדוייק 🙂
==
תודה רבה אשכוס ובוקר טוב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13 באוגוסט 2020 6:39

1. בדיוק!!!!!
2. תתתחחחחחחחחח
3. https://www.youtube.com/watch?v=xsxRMOnpMTY

IDO
IDO
13 באוגוסט 2020 6:45

הטור כל כך הזוי שהוא מזכיר לי את סיסמת השמאל בשנות התשעים בחרת ביבי בחרת בחרטא.

סטוטס מצויין. השיטה היא לשים המון נקודות, הוא אחד הטובים באסכולה הזאת. הבלגן שלנו זה חוסר הרכב שני. וכל מיני אנפורמי סיימנס שיצילו את ההרכב השני. בחרת בחרטא
לברון עבר למערב והמזרח התחזק? בחרת בחרטא.

IDO
IDO
13 באוגוסט 2020 9:19

גם אותך אני מחבב, זה לא עושה אותך מאמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

לשים המון נק זו גם השיטה של גנטרי ודאנטוני…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חרטוטים מעולים אשך.

1. יאניס זה סגן הרמטכ"ל ומסומן להיות היורש ע"י התאגיד. לכן רישיון להרוג מוענק לו לאות הערכה והציפייה.
2. המזרח חלש יותר והדוק ולא אתה צודקים. 2 הקבוצות הטובות בליגה עדיין מאל איי ואני בכלל לא מדבר על מה שקורה ממקומות 7-15 בין האיזורים…. אז חוץ ממקומות 1-2 ו7-15 קרי 3-6 יש די שיוויון, אתה צודק.
3. צודק לגבי סטוטס אבל תכלס לבלייזרס היה סגל תמיד חלש מסביב ל2 הכוכבים, אל פארוק זה לא שחקן.
4. לגבי פילי-בראון צריך תזכורת למה זה פיק אנד רול, שלחו לו את המחברת. לא רואה את פילי לוקחת יותר ממשחק 1 מול בוסטוניה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד דבר-לדעתי מייק מלון הוא המאמן הטוב בליגה יחד עם נרס. מייק מלון הראה המון המון שינויים וגמישות כל שנה וממשחק למשחק, תמיד מנסה דברים חדשים, שחקנים פורחים תחתיו ומחליקים ישר ובאופן טבעי לנישה שלהם, תראו את פורטר, דוזייר. הוא תמיד מנסה למצוא את הנוסחא המנצחת ולא נשאר כמו טמבל באותו הדבר כמו דאנטוני, סטוטס, בראון…
הוא זוכה אצלי להערכה עצומה, כמו שאתם יודעים דנבר היא הקבוצה מס 3 שלי בליגה אחרי פילי ויוסטון. יהיה כיף אם יוסטון יתנו לשיקצה בראש ודנבר לסייבורג…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13 באוגוסט 2020 7:17

+100 לגבי האבטיח, אגב שמת לב שהאבטיחים השנה מדהימים?
הרבה יותר מוצלחים, משום מה, מאלו של שנה שעברה.
השאלה היא האם השיטה הזו של מלון תביא לו עם כל הכשרונות שם טייטל?
לגבי דוזייר, באמת הוציא ממנו את המיץ…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13 באוגוסט 2020 6:56

יופי של חירטוטים על הבוקר שי,
מהסרטון "צעצוע יפה שלא עושה כלום" נקרעתי
יוסטון זה לא קבוצת כדורסל, זה קרקס נודד, ענק
יופי של תעלולי לשון
בלי סימונס (שלצערנו בגלל הפציעה לא יצליח כבר לשבור את שיא השלשות בפלייאוף) חחחחחחח
ומיצי לסיום …… WTF מאיפה אתה שולף יציאות כאלה חחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מבנה המטכ"ל הבכיר

רב אלוף-לברון
סגן רמטכל-יאניס
אלוף פיקוד דרום-הארדן
אלוף פיקוד צפון-דמיאן
אלוף פיקוד מערב-דיוויס
אלוף פיקוד מזרח- קאווי
ראש אגף המודיעין-כריס פול
מפקד כוחות היבשה-לוקה
מפקד חיל הים-קייל לאורי
מפקד חיל האוויר-ציון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
13 באוגוסט 2020 7:17

כחה כחה כחחחחחחח

סוסמעץ
סוסמעץ
13 באוגוסט 2020 8:18

ציון זה מפקדת חיילות השריון

Berch
13 באוגוסט 2020 7:51

1. כן
2. לא
3. ארבע – ארבע וחצי. תנסה להגע מוקדם.
4. התאונה של קובי ברייאנט תחשב כאבן הדומינו הראשונה שהביאה ל"פרעות 2020"
5. כל התשובות נכונות

🙂

Berch
13 באוגוסט 2020 7:52
Reply to  Berch

אוי סליחה, טעות בקבוצה….

(ואני מדבר גם על פילי וגם על יוסטון!)

ברוך רובין
ברוך רובין
13 באוגוסט 2020 8:40

אשך ענק מסכים עם הרוב, לגבי הפאמפ פייק הטיפשי של אמביד אני אשים את זה פה
https://www.instagram.com/p/CDm8i6Elh96/?igshid=1d9crdux7wd9f

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ענק זה

thejanitor
thejanitor
13 באוגוסט 2020 9:33

אתמול השלמתי את המשחק בין דאלאס למילווקי, זה שהלך להארכה ולוקה סיים עם 36-19-15.
.
התמקדתי בשני דברים, לוקה ויאניס.
.
בעוד שלוקה הוא פשוט יצירת מופת התקפית אלגנטית לצפייה, מין סוג של פדרר כזה, הוא סיים את המשחק עם 19 אסיסטים, אבל בקלות יכל לסיים גם עם 30 אם פורזי היה פוגע יותר וכקבוצה הם החטיאו 30 שלשות חופשיות שנזרקו אחרי חדירה והוצאה של לוקה. בניגוד להארדן שמכדרר עצמו לדעת ורק אחרי זה מוציא לפועל פעולה התקפית ואולי מוסר לקלעי על השלוש, אצל לוקה הכל הרבה יותר שוטף ונעים לצפייה.
.
וביחס ליאניס (ולכן אני מגיב כאן) אני מסכים עם כל מילה שלך אשך. הליגה יצרה מפלצת, בשורה התחתונה, תיקח מיאניס את יד שמאל הדוחפת שלו בחדירה ולא נשאר לו כלום. מילווקי גם השנה לא יגיעו לגמר, שמעון מארק מאיי וורדס, אתה מבקש מאיתנו להמר כמוך. יאניס הוא וואן טריק פוני, והטריק הזה (בדומה להארדן) מבוסס על יכולות שיפוט. ככה לא מביאים אליפות. מאוד פשוט לעצור את יאניס כרגע בפליאוף לעניות דעתי. אפשר להוציא ממנו 4 עבירות תוקף בקלות רבה על אף שהוא דרג בכיר. בניגוד ללברון (שנוא נפשו של האשך) ליאניס אין באמת יצירתיות וראיית משחק ויכולת מסירה, הוא תלוי רק בפאוור בול, ולעצור שחקן מפלץ אתלטי אבל גם טיפש זה משהו יחסית קל לעשות עם התכוננות טובה של צוות האימון, מכניסים אותו לבעיית עבירות, זורמים ומהמרים על הסגנון משחק שלו ועומדים מולו לעבירת תוקף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

לא יודע מה זה קל לעצור צריך בשביל זה 3 שחקנים שיסגרו קו חדירה במשמעת גבוהה ואחד מה3 תמיד ילחץ שלא יהיה מסוגל לקחת תנופה ולקוות שהחברים שלו לא יקלעו את השלשות החופשיות…ושגם הוא פתאום לא ידפוק צאקות. לעשות יעני בוסטוניה 2008.
צריך שיהיו גם שחקנים אתלטים וממושמעים. יש את זה רק לראפס ולהיט במזרח.
לעמוד מולו זה קל השאלה מי השופט שישרוק לו 4 תוקף 😂😂😂 ופה אתה נכנס לפינה יותר קשה כי לראפס ולהיט אין דרגים בכירים.
נגד המאבס מישהו שרק לו 3 תוקף אז אם בגמר מול השיקצה
בפוטנציה ירצו סידרה ממושכת ונצחון של שיקצה והחזרה שלו מפיגור או משהו יודעים כבר איזה שופט לשלוח 😎
הוא עושה במשחק 15 עבירות תוקף שורקים לו 1 2 בדכ.
זה תכנית לעצור אותו. לדעתי הוא יאכל קש אבל יצליח לצאת מהמזרח בקושי רב ואחרי דם ויזע כי לראפס ולהיט יש התקפה מאד חלשה ומוגבלת.
כאן בא לידי ביטוי הצוות המסייע גם.
אני שנים טוען שהצוות סביב יאניס מאד מאד חלש. ומייק מוציא מהם יותר ממה שהם שווים.
שום שחקן בשום עמדה שם אפילו לא טופ 10 בליגה לעמדה שלו. הרי אם היה לו צוות מסייע לא יכלת להביא עליו דאבל וטריפל טים ככה. פה שווה בהחלט להמר.
קיצר מתישהו יאניס יקח את הכשרון שלו מויסקונסין…
גורג היל בלדסו קוננטון מתיוס זה לא גארדים שאתה מביא איתם טבעת הם די זהים למו וויליאמס בובי גיבסון ואריק סנואו..

ברוך רובין
ברוך רובין
13 באוגוסט 2020 10:39

שרת אתה ואשך הפכתם את יאניס לנגר , יאניס שחקן טוב מלוקה התקפית ועשר דרגות הגנתית ,גם לוקה מקבל הנחות וחוקים שונים מהשופטים, בעוד על הארדן אתם יוצאים לוקה יוצא טפלון וחלק למרות שמדובר בסגנון משחק דומה מאוד , גם ללא החוקים האלה יאניס הוא היה שחקן של 30 נקודות בשינה פשוט אין יותר מדי מה לעשות מול האתלטיות המפלצתית שלו, אף שחקן בליגה לא יכול להתמודד עם זה באחד על אחד אלא רק בסכמה קבוצתית.
היחיד שאני יכול לחשוב על פיזיות ודומיננטיות מעמדה שהיא לא הסנטר זה זה לברון הסופרמן בשיאו ואין מחמאה גדולה כזאת. הוא לא רק שחקן ההתקפה בין הטובים בליגה הוא גם שחקן ההגנה הטוב בליגה .
.
ולוקה שחקן מדהים מעטים השחקנים בהיסטוריה שמציגים יכולת שהוא מציג בגיל כזה ובעונתו השנייה הוא סופרסטאר ונכנס לרשימה של 6-7 שחקנים מאוד מיוחד בליגה , אבל יאניס הוא עדיין לא , לשניהם אין קליעה מ3 ויאניס הרבה יותר אפקטיבי ממנו כסקורר (לוקה מנהל משחק טוב יותר), יאניס נתן את אחת העונות הטובות בהיסטוריה לשחקן כלשהו , המספרים פשוט מתפוצצים בפנים 31.9 PER (הגבוה בהיסטריה) ,
29.4 נקודות ב59 אפקטיבי , 13 ריבאונדים ו5.6 אסיסטים ב30 דקות , שהוא שחקן ההגנה הטוב בעולם, יאניס יכול להיות הGOAT של הNBA

ברוך רובין
ברוך רובין
13 באוגוסט 2020 11:32

אשך יאניס קולע 29.4 נקודות ב59% אפקטיבי ב30 דקות משחק, לוקה קולע 29 נקודות ב53% אפקטיבי ב33 דקות משחק , הבדל של 6 אחוז זה שמיים וארץ, גם בלי השיפוט יאניס לא עציר באחד על אחד .
.
כדורסל זה לא החלקה אומנותית לא מקבלים נקודות על יופי ויאניס כיום שחקן טוב יותר מלוקה

עידו גילרי
Admin
13 באוגוסט 2020 12:41

כן תמשיך לספר לעצמך סיפורים.

thejanitor
thejanitor
13 באוגוסט 2020 12:14

יאניס אתלט, ממש לא נגר, אבל בכל זאת דפק 3 אירבול מהעונשין במשחק אחד.
.
יאניס לא קרוב ללברון, לברון לא רק אתלט אלא גם גאון כדורסל.
.
ולוקה יותר גאון מכולם. הוא נתן שם קליניקה התקפית של רכז, לא ראיתי משחק כזה בחיים, החברים שלו הרסו לו שיא אסיסיטים, כל התקפה נגמרה בזריקה טובה שלוקה ייצר למישהו, יאניס בכלל לא מתקרב ליכולות של לוקה בתור מנהל משחק ומוסר, וככזה יהיה לו בעיה להתמודד מול הגנות של פליאוף.

ברוך רובין
ברוך רובין
13 באוגוסט 2020 12:40
Reply to  thejanitor

אתה זוכר את האירבולים של קובי בחצי הגמר מול יוטה היו לו 4 אירבולס לא שניים מהם בהארכה, קובי נגר לא היה.
כיום יאניס שחקן הרבה יותר טוב מלוקה, אישית וקבוצתית, קוואי גם לא מתקרב ליכולת ניהול המשחק של לוקה וגם לא ליכולת המסירה אבל בטוטל שחקן טוב יותר ולקח אליפות שנה שעברה, אותו דבר יאניס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

לברון גאון?? הוא הלך לסופר טים אחרת אליפות אחת לא הייתה לו. שים את יאניס היום בסופר טים ותראה איזה שושלת יש לך. הם אותו דבר רק שיאניס יותר גדול חזק גבוה ארוך ומפלצתי מלברון בשיאו שהיה גם נגר לא קטן.
מתי לברון התמודד במזרח עם שחקן בסדר גודל של קאווי?
יאניס זה בדיוק לברון כמעט הכל זהה, אז ללברון היה יותר ניהול משחק וליאניס הגנה יותר טובה ממה שהיה ללברון אי פעם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא השוותי ציינתי מה היתרונות של כל אחד אבל הם שחקנים מאד דומים במהות. תן ליאניס למשל לקחת את הכשרון שלו ללוחמים וגם לו יהיה לפחות 3 טבעות…לא חכמה

thejanitor
thejanitor
13 באוגוסט 2020 13:56

קשה לי להתמודד בדיונים מבוססי לוגיקת שב״ר, אני מרים ידיים.
.
אתם לוקחים את יאניס, אני אקח את לוקה. אני רואה את לוקה משתפר בהגנה יותר ממה שאני רואה את יאניס משתפר בניצוח על התקפה מודרנית.

thejanitor
thejanitor
13 באוגוסט 2020 14:03

ברוך, לוקה התקפית השחקן הטוב בליגה יחד עם הארדן שנוא נפשי, אבל אפילו מעליו. לראיה, הסטטיסטיקה. דאלאס מפגינים העונה את ההתקפה הטובה בהיסטוריה, ולוקה הוא האדריכל הבלעדי של ההתקפה הזו (בדומה להארדן, רק לא בגועליות).
.
הגנתית, יאניס עשר ליגות מעל לוקה אין ספק, ובגלל זה מילווקי עם המאזן הטוב בליגה ודאלאס מקום 7 במערב. יחד עם זה, אליפות לוקחים עם קילר אינסטינקט וכישרון התקפי בתור תנאי הכרחי בנוסף להגנה, לכן לא מילווקי ולא דאלאס יגיעו לגמר השנה.
.
שמעון, לפני שאתה מגיב על הסגל המשלים הנגר של מילווקי, רק מזכיר לך שאתה אמרת אותם דברים על הסגל המשלים של דאלאס לאורך כל העונה, אז אם אתה רוצה להמשיך את הדיון, בבקשה תחסוך ממני טיעונים סותרים מצידך, אחרת זה מוציא את החשק להתדיין איתך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא הבנתי מה סותר? הסגל של המאבס מסביב ללוקה פח זבל.
הסגל נסביב ליאניס במילווקי פח זבל
לשניהם יש מאמנים מצויינים.
איפה הסתירה פה?

thejanitor
thejanitor
13 באוגוסט 2020 14:23

אין סתירה, הנחתי שתגיד שיאניס יותר טוב התקפית מלוקה אבל בגלל שלדאלאס יש סגל משלים יותר טוב אז בגלל זה לדאלאס יש התקפה יותר טובה מהנגרים של מילווקי

asaf
13 באוגוסט 2020 10:55
Reply to  thejanitor

לוקה הולך להשתלט על הליגה …לא זוכר יותר מדי שחקנים בעונה שנייה שנראו ככה… הוא נראה מתנהל כל הזמן בסלואו מויישן (כמו התאום האובד שלו יוקיץ') אבל כמה אינטיליגנציית משחק שיש לו .

ברוך רובין
ברוך רובין
13 באוגוסט 2020 11:03
Reply to  asaf

יאניס שולט בליגה לא נראה לי שיהיה שחקן טוב ממנו ב7-8 שנים הקרובות דונציץ לא יהפוך לשחקן של 40 נקודות גם לא יאנג , כיום הוא שחקן יותר טוב מדונציץ, זה לא תחרות אומנותית , לדונציץ יש יותר סקילס , ליאניס אתלטיות בלתי עצירה. כל אחד משתמש בכלים שלו , הפכו אותו לנגר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך אבל החוקים זה מה שיש.
ברור שבחוקי שכונה ממוצעי יאניס וגם של לוקה היו יורדים כי שניהם משחקים פנימה. המצב הנתון לא מעניין אם ואם יש חוקים כאלה וזה מה יש ובחוקים האלה נכון לכרגע יאניס טוב ממנו. לדעתי עוד כמה עונות לוקה יעבור אותו. זה לא שלוקה פתאום יתן 40 למשחק. לוקה די בשיא שלו, קריירה עם מספרים כאלה 10 שנים זה כבר אגדה אם יהיו עוד אליפויות וMVP זה ראשמור. גם יאניס אגב הולך להיות 10 שנים עם המספרים הפלצתיים אבל נראה כמה טבעות כל אחד יביא

ברוך רובין
ברוך רובין
13 באוגוסט 2020 11:29

לא הפעילו את יאניס נכון באירופה ואני לא מדבר על שאהבל לא הקיף אותו בקלעים
יאניס גם בשנות ה90 היה שולט ולקוח MVP ומול ההגנות הטיפשות ואיטיות של שנות ה80 הוא היה הופך לצמברליין פשוט אין מה לעשות מול אתלטיות כזאת לא עבר לא הווה ולא בעתיד , אף שחקן לא יכול או יכל להתמודד איתו באחד על אחד הנדצק או לא הנדצק
יש סיבה למה הוא אחד השחקנים הדומיננטיים בהיסטריה , הוא ממש לא נגר באותה מידה אפשר להגיד שאקיל נגר ולברון הצעיר נגר , ללוקה יש יותר סקילס עם הכדור יאניס לא פיתח את זה כי יש לו אתלטיות בלתי עצירה.
.
יאניס הוא אחד מ5-6 השחקנים הדומיננטיים ביותר שיצא לי אי פעם לראות, הוא ברשימה מכובדת מאוד עם לברון בגרסת הסופרמן במיאמי, שאקיל אוניל בשיא , מייקל ג’ורדן וקארים עבדול ג’אבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך אתה מגזים עם יאניס עם חוקי הבושידו בשנות ה80 הוא היה מאד מתקשה. הוא עכשיו בכה ובכלל לא נוגעים בו יודע מה היו עושים לו הלמבירים?
שנות ה90 הוא היה דורס כמו היום הליגה הייתה אז מאד חלשה עם מלא קבוצות זבל

עידו גילרי
Admin
13 באוגוסט 2020 12:31

עלאק בושידו שנות ה-80. כרגיל הולך לפי היילייטס.

חגי "התותח" ניסני
Editor
13 באוגוסט 2020 13:12
Reply to  thejanitor

איזה טיעונים מגוחכים. כאילו שלפי הקריטריונים שלכם לוקה לא דורס חופשי, ומקבל על זה עבירות. (יחי ההבדל בין ה9.3 זריקות עונשין למשחק של לוקה מול ה10 של יאניס) מה נאמר לראות את לוקה נכנס במגנים ומקבל זריקות זו אסתטיקה במיטבה. זה כדורסל "נכון" כאילו שיאניס הוא לא שחקן סופר חכם שיודע בדיוק במה הוא טוב בו ומה הוא לא, ומוציא מעצמו 150% הגנתית והתקפית. יוסטון ומלווקי מפציצים מ3 "איזה גועל" דאלס מפציצים מ3 "וואו איזה מדהימים הם"
.
מדהים כמה האהבה שלכם לשחקן אחד והשנאה שלכם לשחקן שני מעוורות אתכם מלראות דברים כל כך אלמנטרים.

thejanitor
thejanitor
13 באוגוסט 2020 14:19

חגי, אני באמת מנסה להיות ניטראלי, האהבה שלי לשחקנים מתבססת ונתונה לשינוי בעקבות מה שאני רואה ולא אפריורית כי החלטתי להיות הייטר.
.
אני אוהב דברים מסויימים בלוקה וביאניס, וסולד מדברים מסויימים בשניהם.
.
ההגנה של לוקה, הבכיינות והפלופינג סטייל הארדן, הפוזשנים שהוא לא יורד להגנה, כל אלו לחובתו.
.
לחובתו של יאניס זה החד גוניות ההתקפית של הפאוור בול בלי ראיית משחק ויכולת מסירה כמו של פאוור בולים אחרים כמו לברון, או שאקיל (שרק אחרי שלמד למסור את המסירה הנכונה נגד דאבל טים התחיל לקחת אליפויות), בנוסף הפאוור בול של יאניס מבוסס הנחות שיפוט, כואב לי להסכים עם תאוריית קוריוז שכזו, אבל יש דרג ויש זרג, ויאניס יכול בקלות לסיים כמעט כל משחק בעבירות בהתאם לשריקות של הזברות.
.
לזכותו של יאניס זה הפאוור בול האתלטי שלו, זה נשק בלתי עציר גם שהוא לא עושה עבירות תוקף, ואני אישית מוצא בזה הרבה אסתטיות, כמו שנהנתי לראות את שאקיל דורס במסה שלו מגנים בדרך לסל. עוד יותר לזכותו זה ההגנה שלו, גם בגלל האתלטיות אבל יותר בגלל הנחישות והמחוייבות ההגנתית.
.
בסופו של דבר אני אישית אוהב את שני השחקנים, לשניהם יש לי ביקורת, לשניהם חסר משהו נוסף להביא אותם לראשמור קנדידנטס אולי אולי בהמשך הקריירה אם הכוכבים יסתדרו להם נכון, ללוקה זה המחוייבות ההגנתית, ליאניס זה הכישרון הכדורסלני (קליעה, ראיית משחק) ההתקפי.
.
ולאחרי סופו של הדבר, אצלי יש את מבחן הרגש התמידי שאני בוחן את עצמי, וזה מה הכי בא לי לצפות עכשיו בליג פאס. במבחן הזה לוקה מנצח תמיד.

thejanitor
thejanitor
13 באוגוסט 2020 14:21

לוקה לא דורס ברמה של יאניס אי אפשר להשוות בכלל, הוא פלופר לא קטן, אבל הוא לא דורס, הוא מכדרר ומרקד ועושה יותר מידי הצגות.

asaf
13 באוגוסט 2020 10:56

הסרטון עם שר הטבעות גדול (בתור חובב הטרילוגיה)

דקסטר
דקסטר
13 באוגוסט 2020 10:37

בוודאי שליליארד עושה את הקבוצה טובה יותר אחרת איך תסביר שהם הסיוט של כל קבוצה ואני חותם עכשיו על 4-3 ללייקרס
המזרח חלש והפער מהמערב רק הולך וגדל- פיניקס, ממפיס, ספרס לא יהיו בפלייאוף כנראה קבוצות שיכולות לסיים 5-6 במזרח.
ארבע הראשונות של המזרח הן פייק
הקליפרס יותר חזקה ממילווקי
הלייקרס יותר חזרה מטורונטו
יוסטון יותר חזקה מבוסטון
ובוא נגיד שדנבר ומיאמי שוות
.
בוסטון ומיאמי נחמדות אבל אין להן את זה ללכת עד הסוף ואפילו מילווקי חשודה ונראה מה כוחה האמיתי בפלייאוף.
למזלן הסיבוב הראשון זה ממש משחקי אימון לקראת הדבר האמיתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לילי כריות זה בעיקר ללטף ולהרגשה רכה ונעימה למתקיף. חוץ מזה משחק שם מלו איש החיבוקים של ברוני הקטן הוא יהיה במוד צחוקים וחיבוקים לחבר שלו השיקצה.
סידרה שאני צופה לה 4 2 לשיקצה. יש לי הרגשה שדמיאן יפגיז איזה 2 משחקים בסביבות ה50 נק וזה יספיק ל2 נצחונות ואני עוד אופטימי.
אין להם מה שיעצור את השיקצה או דיוויס הכל יהיה פרוץ כל התקפה תיגמר בלייאפ או דאנק.

דקסטר
דקסטר
13 באוגוסט 2020 14:39

סבבה בוא ניקח את המקרה הקיצוני שאתה צודק..
מדובר על מקום 8! במזרח מקום 8 זאת בכלל לא תחרות. רק הרביעייה הראשונה שווה משהו ובמזרח אתה מקבל את דאלאס מקום 7
קבוצה שביום טוב יכולה לרסק כל קבוצה ואני מאמין שתיקח את הקליפרס ל 6 משחקים.
.
אין באמת תחרות במזרח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
13 באוגוסט 2020 10:41

תודה אשכוס, אחלה חרטוטים.
.
פילי צריכים לעבור למוד ספרס ולמצוא את היסודות לקבוצת העתיד שלהם, בדגש על המילה קבוצה.
.
נוטה להסכים בנוגע לסטוטס – אמנם היו הרבה פציעות אבל משהו שם "לא ממצה את הפוטנציאל הגלום בו" כמו שהמורות ביסודי היו אומרות לאמא שלי.
.
במובן זה, יהיה מעניין לראות איזה לקחים הפיקו יאניס ובודנהולצר מהסדרה מול טורונטו בשנה שעברה, מה יעשו אם וכאשר שיטת היאניס הפורץ לא תעבוד, ואיך הפרידה מברוגדון תשפיע בהקשר זה. נחיה ונראה.
.
החתול מצוין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאניס יפרוץ יותר חזק 🙂
זה שלא שיש לידו איזה ליליארד או משהו כן…

ברוך רובין
ברוך רובין
13 באוגוסט 2020 11:46

ברור אדם סילבר אומר ליאניס לפני משחקים , ״מה שלא הולך בכוח , הולך בעוד יותר כוח ״ – קדימה לדרוס יש לך אישור להוציא להורג

צ'יקו
Admin
13 באוגוסט 2020 12:04

במקום חרטוטי האשך אפשר לקרוא לפינה בלבולי ביצים 🙂
.
מסכים עם דבריך על יאניס. כבר בסדרה נגד הבולס שנתן את הדחיפה המוגזמת לדאנליבי אמרתי שהוא חמום מוח. ופעם שנייה כבר בבועה שהוא מתעצבן משחקנים שוליים.
.
זאת ההזדמנןת של אמביד להראות מהו שווה. כל העונה אני אומר שהויתור של פילי על גימי וההתעקשות על בראון תמנע מהם אליפות.

thejanitor
thejanitor
13 באוגוסט 2020 14:47

מקושקשת בוקר (מביצה אחת)

dror
dror
13 באוגוסט 2020 12:11

מעולה אשך. אני די מסכים עם הכל…יאניס שחקן פוטבול, לוקה שחקן כדורסל. מילווקי לא יעברו את המזרח…אני מת על לילארד אבל בכושר הנוכחי של מקולום הם לא מסוכנים וגם אין להם הגנה…והכי חשוב הרגת אותי עם החתול. מגיע לו אוסקר. לגבי סימונס ופילי…כמה שאתה צודק. אני אתך הם יראו יותר טוב בהתקפה עכשיו. געגועים למקונל שכבר לא שם.

dror
dror
13 באוגוסט 2020 12:13

מה אמביד שווה, צ'יקו? נגמר לו האוויר במחצית הראשונה…פילי גמורים חייבים לפטר את בראון. ואם כבר שיקראו לזה "חדשות הביצה"…

dror
dror
13 באוגוסט 2020 12:14

ד"א קוריוז יש במילווקי שחקנים טובים…מידלטון לופז ועוד…רק שיאניס לא יודע להפעיל אותם. לוקה לצורך ההשוואה יכול לעשות גם ממני רולפלייר יעיל.

עידו גילרי
Admin
13 באוגוסט 2020 12:30
Reply to  dror

נובמת. לא יודע להפעיל אותם?

ברוך רובין
ברוך רובין
13 באוגוסט 2020 12:34

הפכו את יאניס לנגר גילרי , אני איבדתי כוחות יש למילווקי את אחת ההתקפות הטובות בליגה , והגנה הטובה בליגה , הוא קולע 29.4 נקודות ב59% אפקטיבי אבל אפשר לעצור אותו בקלות

עידו גילרי
Admin
13 באוגוסט 2020 13:43

נכון פעם היה כדורסל אמיתי עם הגנות אמיתיות ושיפוט אמיתי.היום הכל בולשיט.
לוקה טוב, הארדן רע. כמיטב סיפורי האשך.

thejanitor
thejanitor
13 באוגוסט 2020 14:52

לפי האשר לוקה טוב לברון רע הארדן מכוער

אור
אור
13 באוגוסט 2020 15:32

ברוך איבד כוחות בלהתווכח עם שמעון והאשך? לא ייאמן

חגי "התותח" ניסני
Editor
13 באוגוסט 2020 13:45
Reply to  dror

הייתי רוצה לראות איזה סמיילי כזה בסוף בשביל להבין שמדובר בהערה סרקסטית. אני לא רואה… אולי יש לי בעיה במסך??

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  dror

השיקצה היה מטריד את כל הבאקס יחד עם צוות האימון על דיוויס 🙂

dror
dror
13 באוגוסט 2020 12:37

אני חושב שיאניס מוסר פחות טוב מלוקה בהרבה. הוא מנהל משחק פחות טוב. כמו כן לא מאיים משלוש וכך פוגע בריווח וביצירת מצבים לאחרים…אולי הגזמתי כשאמרתי "לא יודע", אבל הוא לא ברמה של לוקה.

עידו גילרי
Admin
13 באוגוסט 2020 12:39
Reply to  dror

נכון הוא לא ברמה של לוקה בניהול משחק.
כמו שאמרת – הלכת הרבה יותר רחוק…

ברוך רובין
ברוך רובין
13 באוגוסט 2020 12:42
Reply to  dror

גם לוקה לא קולע מ3 , לפחות לא באופן שיהווה איום להגנות , יאניס לא פוגע בריווח כיוון שאי אפשר לעצור אותו באחד על אחד מ3 בטח שהוא עושה צעד. וחצי משם זה לא סימונס תשים אל יאניס שומר אחד והוא יגמור אותך מחייב דאבל טים תמידי, הוא הרבה יותר מסוכן בצבע, לגבי ניהול משחק אני לא זוכר שמספר 2 מנהל משחק ברמה של דונציץ עדיין הוא הטוב בעולם ולקח אליפות

עגל
עגל
13 באוגוסט 2020 13:35

תודה אשך. מחשבות מעניינות מחרטטן מקצועי . . .
ליליארד – די מסכים
המזרח מתעלה – מסכים. והלייקרס לא בכושר ובצרות, יוסטון בצרה צרורה עם הפציעה של ווסטברוק (וגם בלעדיה)
פילי וסימונס – לא מסכים.
יאניס – חצי מסכים. אבל הוא *לא* נגר. ובשנות ה-80 לא היו מצליחים לעצור אותו.
חתולים – סרטי חתולים נפלאים, תמיד יתקבלו בברכה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב יש כאן השוואה בין לוקה ליאניס. נכון להיום הם לא באותו קאליבר ויסלח לי לוקה שאני אוהב אותו הרבה יותר. יאניס הרבה יותר טוב מלוקה. הגנה זה 20 רמות הבדל ואי אפשר לומר בחוקים האלה והאלה יש חוקים נתונים ועם החוקים האלה יאניס בלתי עציר באחד על אחד ומול רוב הקבוצות גם באחד על 2. גם לוקה מקבל ימבה שריקות אוויר בלי שאיש נגע בו אשך, הוא אלוף פיקוד כבר בעונה שנייה, ליאניס לקח כמה שנים להגיע לזה.
מבחינת יופי וכשרון טבעי ברור שללוקה יש יותר וזה יותר נעים לעין. אגב לדעתי סביב לוקה גם יותר קל לבנות קבוצה בגלל יכולת ניהול משחק. היתרונות של רכזי על עם כל החבילה זה שהם יכולים להשתלט לבדם, מה הכוונה? גבוה על כמו דיוויס ואמביד צריכים שיזינו אותם טוב גארד על כמו ליליארד טריי לוקה הארדן וכו לא צריכים אף אחד למהלך, הם יכולים לבוא אחד על אחד, לחדור, לקלוע מהחצי, למסור, הכל בידיים שלהם וגם לקבל את שריקת האוויר בפחות מאמץ, יאניס למשל יתקשה להוציא עבירות הארדן על קו ה3.
לכן גארד על לדעתי תמיד ינצח למרות שסביר להניח שיהיה חור בהגנה.
אם אני בונה קבוצה לעתיד הקרוב לוקח את לוקה ואת טריי לפני יאניס. כרגע הם אפילו לא קרובים אליו בדומיננטיות.
יאניס זה לברון גבוה יותר ארוך יותר חזק יותר מגודל יותר שומר טוב יותר אבל קולע פחות טוב מחצי מרחק ומעלה ומנהל משחק פחות טוב ועם צוות מסייע ברמת קאבס 07 שמידלטון טיפונת מטה את הכף לטובתו.
היל=מו וויליאמס
בלדסו=אריק סנואו
לופז=ביג זי

קבוצה מאד דומה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל מה שיאניס צריך זה ביצים ולחתום בהוקס. אין כוח שיעצור את טריי ויאניס יחד זה שושלת וסיכויי ראשמור לשניהם. כמובן שהוא יכול לדרוש טרייד למאבס והבאקס יקבלו את פורזי 🙂

חגי "התותח" ניסני
Editor
13 באוגוסט 2020 14:00

ברור. דקה אחרי אחרי שדיוויס חותם שם הקיץ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נוותר על דיוויס אם יאניס מגיע 🙂
האמת שלא רוצה שיאניס יהיה בהוקס רוצה שטריי ימלוך לבדו ויביא טבעות לבד לבד ככה המותג הוא הכי גדול אבל איזה מס 2 כמו דוראנט כזה לא היה מזיק 🙂

חגי "התותח" ניסני
Editor
13 באוגוסט 2020 14:07

בוא נתחיל מזה שטריי יגיע לפלייאוף בשנה הבאה. הוא תלוי מאוד במי יבוא הקיץ ובקפיצה הפוטנצאלית של האנטר ורדיש. כוכבים לא יחתמו שם בשנים הקרובות אז הם צריכים ללכת על שחקנים סולידיים שיודעים מה הם יתנו (נגיד ג'ו האריס)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח נו תן לפנטז. ברור שלא יבואו.
במציאות בראדלי ביל צריך להיות אופציה 1 או באדי הילד (לדעתי אפשר להביאו במצב מוזל במחיר מבצע לאור המצב בקינגס), צריכים עוד צלפים במיוחד במאני טיים אי אפשר שרק טריי יהיה היחיד שיכול לקלוע

אור
אור
13 באוגוסט 2020 15:36

לילארד ופורטלנד – מסכים, למרות שאני מודה שיש לי bias שלילי נגדו
.
המזרח – יש שישייה חזקה בניגוד לשתיים שלוש קבוצות בעבר אבל שמעון הסביר למה הוא עדיין פחות
.
סימונס, יאניס – מעדיף לא להיכנס לזה

Barry
Barry
13 באוגוסט 2020 22:42

בול לגבי לילארד וסטוטס.
בואו נודה – הכדורסל של הבלייזרס די עקום.

מספיק שללילארד יהיה ערב קצת לא טוב והם בבעייה רצינית.
זו קבוצה שבנויה לאורך ולא לרוחב.

למזלם יש להם את נורקיץ'.

אם אתם שואלים אותי הייתי הולך חזק על משחק גבוה כאופציה ראשונה בפלייאוף, אולי עם נורקיץ' פלוס וויטסייד בפנים.
הרי כולם יודעים איך הם ישחקו וכולם יודעים מתי הם יעופו, אז למה לא להעיז?

שחר אלוני
13 באוגוסט 2020 23:49

מסכים עם הרוב, חוץ מהמערב שעדיף על המזרח לדעתי משמעותית, תשווה למשל את פניקס וס"א לוושינגטון

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
14 באוגוסט 2020 1:17

איזה כיף החתול!
ולגבי יאניס, נחיה ונראה, כי אתה צודק וגם קצת מגזים.